Skip to main content
Gratis gave fra 500,-               Fri frakt fra kr 600,-
FIKK DU IKKE GRATIS GAVE?

Det kan det være flere grunner til.

Dersom du leser dette har du sannsynligvis ikke fått med den gratis gaven du forventet. Det skjer ikke ofte, men ofte nok til at vi så behovet for denne artikkelen.

Vi har funnet tre grunner til at dette skjer, og nå kan du sjekke hvilken av disse som gjelder for deg. Vi hører mer enn gjerne fra deg på epost post@graabein-skjegg.no dersom noe er uklart.

TRE GRUNNER

1. Vi har pakket feil

Det hender vi pakker feil. Det er beklagelig, men det er sånt som skjer. Dersom du har lagt til gratis gave, og den står oppført i ordren din uten å være med i pakken, tar du kontakt. Les om hvordan vi kan løse det nederst.

Under ser du to ordre. Én med gratis gave lagt til, og én uten gratis gave lagt til. Slik kan du sjekke ordren din og se om vi har gjort en feil.


2. Gaven er ikke lagt til i bestillingen din

Det er i denne kategorien de fleste befinner seg. Dette skjer typisk av to grunner.

1. Bestillingen overstiger summen for gratis gave, og kunden velger en gratis gave. Deretter fjernes noe fra handlekurven slik at handlekurven går under denne summen, og gaven faller bort. Dersom man da legger til nye varer, må man velge gratis gave på nytt.

2. Kunden legger ikke til noen gratis gave. Dette er vi helt avhengige av at blir gjort. Vi har veldig mye faste kunder, og mange av dem ønsker ikke flere gaver. Det er også umulig for oss å vite hvilken gave vi skal sende dersom det ikke velges. For å unngå denne feilen har vi lagt til en beskjed om gratis gave, i kontrasterende farger, både i handlekurv og i utsjekken.


3. Du har fått mail om gratis gave

Dette punktet henger tett sammen med punkt to, men i tillegg har vi dette med tidsbegrensning.

Kampanjene som sendes ut via mail har ofte en tidsbegrensning på hvor lenge de varer. Dette står alltid i mailen. Det står også alltid i mailen hvordan gratis gave fungerer, med rødt.

En gratis gave som er på kampanje må på samme måte som de andre velges i rullegardinmenyen. Igjen, dette står i mailen.


Så, hva gjør vi?

Vi fikser det!

Dersom vi har gjort en feil så tar du kontakt, og vi finner en løsning. Vi kan sende den gratis gaven du mangler separat, eller dersom du vet at du vil bestille flere ganger så kan vi sende den da, sammen med en eventuell ny gave. Da må du ta kontakt når du bestiller, slik at vi vet om det når vi pakker.

Dersom du har gjort en feil, kan du ta kontakt da også. Vi vil gi deg den gratis gaven du skal ha. Da må du betale frakt for gaven, eller du kan gjøre som over. Ta kontakt ved neste bestilling, så får du med gaven da 🙂

Til sist.
Ingenting vi gjør har vi gjort for å være vanskelige. Vi prøver så godt vi kan å forklare hvordan det virker både på mail, i handlekurv og i utsjekken. Det er viktig for oss at du er fornøyd, og at flest mulig får sin gratis gave. Dersom noe fremdeles er uklart, så ta kontakt. Vi finner en løsning. post@graabein-skjegg.no


0
Handlekurv
Din handlekurv er tom